17 Ocak 2016 Pazar

*** CLOSED *** KAPALIYIZ***

(Kitschen Güncel Sanat İnisiyatifi olarak gerçekleştirdiğimiz ilk karma sergi projesinin adı da; Kapalıyız ! sergide dillendirmeye çalıştığımız karşı direnci düşününce ne kadar ironik bir durum şu an...anlayana...)


Evet herkese selam,

25.01.2016 tarihi ile Hacettepe Üniversitesi GSF Heykel Bölümündeki Öğretim Görevlisi görevimden istifa ettim...

Dolayısıyla da cafedefirat proje olarak sona geldi, daha fazla kayıt almayacak...

cafedefirat, 21 Kasım 2011'de paylaştığım ilk blog yazısından bugüne, pek çok derde - tasaya, mutluluğa - sevince kendine has bir üslupla tanıklık etti, bir çoğunu arşivledi...

Benim bir tür *alter-egom haline gelen bu sanal platformun hikayesini müdavimler gayet iyi biliyor.

Yine de hatırlatmak gerekirse; cafedefirat gerçek bir cafe değil, Hacettepe Üniversitesi GSF Heykel Bölümünde yer alan akademik ofisimi öteleyerek bir *yalana dönüştürme projesiydi. Bana göre bu yalan; gerçekliğe bir alternatif önerme, eleştirel bir mesafe kazanma ve hayal etme motivasyonunu yüksek tutma refleksi olarak okunmalıdır...

Merak edenler geçmiş blog yazılarında sörf yapabilir...

Ben bu projeyi sadece bazı arkadaşımlarımla paylaştım; bunun dışında bölümdeki pek çok arkadaşımın, meslektaşımın bu blogdan haberi bile yok :)

Burada geçilen zamanı özetlersek; partiler, sohbetler, muhabbetler ve epeyce dedikodu eşlik etti pişen kahvelere...

Ayrıca hem kişisel, hem kolektif bir çok Projenin temeli de burada atıldı ;)

Bugüne kadar projeye bilinçli ya da bilinçsiz olarak katılan herkese teşekkürler...

Projenin başlarda sergi vb. bir konuya evrilmesi ile ilgili bir fikrim olmasa da, artık ciddi ciddi düşünüyorum...

Bakalım...

Fırat Engin


* Blog web'de açık kalacak...
_______________________________

1 yorum:

  1. 29.12.2011 de cafedefirat'a konuk olmuştum, sanırım ilk zamanlarına denk geliyor, o günden bugüne kadar pek çok güzelliğin temelinin atıldığı bir platform olmuş..Açıkçası bitmesine üzülüyorum ancak Fırat'a olan sevgim ve güvenim her zaman tamdır...Nice yeni başarılara vesile olsun bu platform...Sevgiler

    YanıtlaSil